Benvolguts,

Davant la situació actual, on, per damunt de tot, hem de preservar la salut de les jugadores i jugadors, de les entrenadores i entrenadors, i de les famílies; a l'AECAM, tenint en compte les recomanacions de la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física de la Generalitat de Catalunya (SGEAF), de la Federació Catalana de Basquetbol (FCQB), i les converses mantingudes amb la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Malgrat de Mar i de Santa Susanna, la Junta Directiva en contacte amb la Comissió Esportiva ha decidit suspendre els entrenaments a partir d'avui, dijous 12 de març del 2020, i fins a nou avís.

Recordem també que la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) ha comunicat que les competicions oficials s'han suspès, de moment, les dues properes setmanes. L'AECAM mantindrà contacte continuat amb totes les administracions i es mantindrà amatent a qualsevol altra recomanació que es faci.

Demanem a les famílies comprensió davant d'un fet extraordinari, i responsabilitat i col·laboració davant mesures que s'han pres en benefici de tothom.

Junta Directiva AECAM