A l'atenció dels pares/mares de l'AECAM,

Davant l'actual situació de la pandèmia i el risc d'una segona onada de brot de la COVID-19, les autoritats sanitàries han decidit aturar les competicions dels equips federats no professionals, entesa aquesta aturada com una mesura que facilitarà l'atenuació del risc de contagi genaralitzat.

L'AECAM és un club compromès amb la salut dels nostres esportistes i tècnics. Entenem que la pràctica esportiva i segura té beneficis evidents per a la salut. La pràctica esportiva requereix, però, uns mínims segurs davant del risc de contagi. Per tant, des de l'AECAM hem decidit: suspendre els partits de preparació, amistosos i tornejos que s'haguessin hagut de fer en els propers 15 dies.

Pel que fa als entrenaments, l'AECAM, des del començament de l'activitat compleix de forma estricta la neteja de material esportiu, la neteja i ventilació de les zones comunes, l'ús de mascaretes, el manteniment de la distància social i l'ocupació dels espais, seguint els protocols establerts per les autoritats sanitàries, la Federació Catalana de Basquetbol i l'Ajuntament de Malgrat de Mar i Santa Susanna.

D'aquesta manera continuarem amb els entrenaments i amb les mateixes mesures que s'han portat a la pràctica fins ara.

Per a qualsevol dubte o suggeriment:

AECAM